forum gildii Młodzi Gniewni
Inskrypcje „Inscription”
Opis
Inskrypcja polega na mieszaniu ze sobą pigmentów, które powstają po zmieleniu ziół, a następnie tworzeniu różnego rodzaju zwojów, glifów czy specjalnych kart. Gracz ma możliwość stworzenia różnego typu zwojów (zwiększających na przykład posiadany intelekt czy siłę), glifów, które może umieścić w swojej książce umiejętności, czy też sprzedać oraz oczywiście specjalnych kart za które może zarobić bardzo dużą ilość pieniędzy.
Inskrypcję jako profesje może posiadać każda klasa. Nie ma żadnego ukierunkowania. Jako, że dzięki tej profesji można wytwarzać różnego rodzaju zwoje i glify, jest ona bardzo uniwersalna. Na pewno znajdą w niej coś dla siebie zarówno warriorzy, jak i na przykład healerzy.
Zostań skrybą!
Pierwszym krokiem jest znalezienie trenera inskrypcji. Możesz popytać strażników w dużych miastach jak znaleźć trenera gdy nie wiesz gdzie się znajduje.
Aby móc wytwarzać glify, powinieneś na swoim wyposażeniu obowiązkowo posiadać Virtuoso Inking Set, który jest przedmiotem wymaganym, aby móc korzystać z tej profesji.
Do wytwarzania wszelkiego rodzaju rzeczy z inskrypcji wymagane jest również posiadanie odpowiednich ziół oraz papieru. Jeśli wszystko posiadasz w swoim ekwipunku, nic nie stoi na przeszkodzie, aby wytwarzać produkty inskrypcji gdziekolwiek się znajdujesz.
Zbieranie surowców
Jeżeli zamierzasz zostać skrybą powinieneś wcześniej zostać zielarzem. Oczywiście, można być skrybą nie będąc zielarzem lecz nie jest to wskazane, gdyż koszt ziół w domu aukcyjnym jest zazwyczaj wysoki, w skutek czego inskrypcje stają się wtedy nieopłacalne (no chyba, że uda nam się wytworzyć bardzo rzadką kartę).
Glify, zwoje oraz karty tworzy się z zebranych ziół i innych składników, które będziesz musiał kupić od sprzedawców danej profesji, znaleźć przy potworach, w skrzyniach, wędkując lub handlując z innymi graczami.
Otrzymywanie nowych przepisów
Trener inskrypcji może nauczyć cię wielu nowych recept. Mimo wszystko, to nie jest wystarczające, aby osiągnąć maksymalny poziom rozwoju profesji. Bardzo wskazane jest odkrywanie nowych recept poprzez specjalne książki, czy też, w późniejszym czasie, dzięki dwóm specjalnym umiejętnościom, które mają możliwość odkrycia nowych minor i major glifów.
Opłacalność Inskrypcji
Masz możliwość sprzedaży zwojów i glifów. Jeśli uda Ci się trafić, że dany glif jest bardzo trudno dostępny, bądź jest on bardzo unikalny, to masz możliwość zarobienia bardzo dużej ilości pieniędzy. Mimo wszystko najbardziej opłacalnym przedmiotem inskrypcji jest możliwość założenia enchantu na naramienniki (dostępne tylko dla własnych itemów), oraz przede wszystkim - tworzenie kart, które mogą zostać wymienione na epickie kolczyki z Darkmoon Faire. Jeśli uda Ci się wykonać bardzo unikatową kartę - jesteś w stanie zarobić na niej fortunę!
Dodatkowe informacje
Skryba może zakładać na swoje naramienniki bardzo dobre enchanty
Skryba potrafi wytwarzać zwoje, dzięki którym może bardzo szybko przenieść się do stolic (chociaż niektóre z nich mogą nie zadziałać, tak jak powinny)
Skryba dzięki swojej profesji nie musi się już martwić o swoje atrybuty - zawsze może je zwiększyć dzięki odpowiedniemu zwojowi
źródło: www.theburningcrusade.pl
Offline